donderdag 11 januari 2018

Plannen maken voor presentatie roman De Wolkenkijker


Regeren is vooruit zien, zo ook voor wat de presentatie betreft van mijn roman De Wolkenkijker. Omdat het leven van Frans Naerebout in mijn roman prominent aanwezig is in mijn boek en het in augustus dit jaar 200 jaar geleden is dat hij is overleden, ben ik nu al bezig om voorbereidingen te treffen voor de uitreiking van het eerste exemplaar in boekhandel 't Spui in Vlissingen. Maar ook om wellicht deel te nemen met signeersessies bij de andere festiviteiten. Kreeg zojuist een leuk mail van gemeentearchivaris Ad Tramper waarin hij een voorlopige opsomming geeft van alle activiteiten rondom deze herdenking. Het boek komt tijdig uit, half juni al, dus alle mogelijkheden zijn er om wat te ondernemen. Ad houdt mij op de hoogte en ik op mijn beurt natuurlijk Harma Nijhuis, marketing manager bij uitgeverij Zomer & Keuning. Komende maandag ook al voorbereidend werk, samen met collega/vriendin Gerda van Wageningen voor haar boek over de Watersnoodramp naar de redactie De Schedebode en Radio Zeeland, waar ik ook direct mijn visitekaartje kan afgeven met de mededeling dat De Wolkenkijker er aan gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten