woensdag 20 december 2017

Kerstverrassingen van uitgeverij Zomer & Keuning


Vanmorgen een overweldigend Kerstgevoel gekregen door alle cadeautjes die via de post tot mij kwamen en allemaal van uitgeverij Zomer & Keuning. Daar was allereerst het nieuwe contract voor mijn roman 'De Wolkenkijker'. De volgende envelop die ik openmaakte was het boekje met Kerstverhalen dat mijn lieve collega's en ik schreven voor Hebban en waar Z&K een leuke bundel van maakte. Tot slot werd de klopper van mijn deur hardhandig geactiveerd door de pakketdienst, een gezellige brief met Kerstwensen, een leuk tasje met heerlijkheden en een flinke stapel nieuwe boekenleggers met het drietal boeken samen vormend de trilogie "Tussen stad en streek".
Ik wil graag het hele team van Z&K weer bedanken voor deze verrassing maar vooral voor de goede samenwerking van het afgelopen jaar. Ik richt me nu tot Monique Boltje die de wensen overbracht namens haar hele team! Iedereen bij Z&K fijne feestdagen en een inspirerend, mooi, maar vooral gezond 2018! We gaan er weer voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten